Islak zeminde artırılmış kavrama. Tam silika bileşeni ıslak ve kuru koşullarda yüksek seviyelerde ve frenleme gücünü temin eder. Sırttaki özel bloklar şiddetli yağmur koşullarında suyu hızla boşaltır.
Yüksek hızda yol tutuşu. Otobanda yumuşak ve istikrarlı sürüşü tecrübe edin. Lastik kusursuz viraj alma kontrolü için yüksek hızda şeklini korur. Asimetrik sırt deseni düz yollarda ve virajlarda kontrolü arttırır.
Sessiz ve konforlu sürüş. Rahatsız eden frekansları dengeleyen blok tasarımı sayesinde daha sessiz bir sürüşün tadını çıkarın. Sırt deseni, konforu artırmak ve lastik ömrünü uzatmak amacıyla eşit aşınma sağlanacak şekilde optimize edilmiştir.
Çeşitli koşullarda mükemmel performans. SP Sport 01, tek bir yenilikçi lastikte üç önemli performans özelliğini birleştirir. Asimetrik sırt size spor yol tutuşu, yüksek kızaklama direnci ve sorunsuz sürüş konforunun ideal bir dengesini sunan üç ayrı alanı içerir.
Asimetrik Sırt Tasarımı. Asimetrik sırt tasarımı, artırılmış yol tutuşu ve suda kızaklama direnci sağlar. Kesintisiz orta dişler, dengeyi ve duyarlılığı arttırır. Asimetrik oluk düzeni, ıslak ve kuru yüzeylerde kavrayışı yükseltir.Faydalar Düz çizgilerde ve virajlarda daha yüksek performans; suda kızaklamaya karşı daha fazla direnç.
Özel damak oturma yeri sistemi. Daha hassas bir sürüş deneyimi için lastik ve jant arasındaki bağlantıyı güçlendirir. Eliniz ve direksiyon arasındaki kavrama gibi, Özel Damak Oturma Yeri Sistemi, kontrolü artırır ve olağanüstü yol geri bildirimi iletir.Faydalar Artırılmış yol geri bildirimi; daha fazla denge ve duyarlılık.
Maksimum Flanş Kalkanı (MFS). Jant flanşı koruma sistemi. MFS, jant flanşının yukarısında lastiğin çevresi boyunca dolaşan bir kauçuk profil kullanır. Bu, koruyucu bir tampon bölge oluşturur.Faydalar Pahalı alaşımlı jantları bordürlenmeye karşı korur.
Eksiz Bandaj (JLB). Yüksek hızlarda çevresel deformasyonları azaltan bir Hibrid Yerpaylaşım Teknolojisi.Faydalar Yüksek hızda üstün denge; pürüzsüz ve eşit aşınma.
CE 1222/2009 uyarınca Avrupa Birliği, otomobiller ve ticari araçlar için 1 Temmuz 2012 tarihinden
sonra üretilen tüm lastiklerin, bunları üç performans özelliğine göre sınıflandıran standart AB Lastik
Etiketlerini içermesini zorunlu kılmıştır: A'dan G'ye sınıflandırılmış yakıt verimliliği, ıslak yol tutuşu
A'dan G'ye sınıflandırılmış ve desibel cinsinden gürültü emisyonu.
Bu düzenlemeden etkilenmeyen lastik kategorileri şunlardır: kaplanmış lastikler, profesyonel arazi
lastikleri, yarış / spor otomobil lastikleri ve ayrıca çivili lastikler, T tipi geçici yedek lastikler, otomobil
lastikleri gibi çekişi iyileştirmek için tasarlanmış belirli lastik türleri. 1990'dan önce imal edilmiş, izin
verilen maksimum hız 80km / s olan lastikler, 254 mm'ye eşit veya daha küçük veya 635 mm'ye eşit
çaplı jantlar için lastikler.
Bu etiket, bir yandan trafikte ekonomik ve ekolojik verimliliği arttırmanın yanı sıra yol güvenliğini
artırmayı ve diğer yandan belirli bir düzeyde ürün şeffaflığı sağlayarak tüketicilerin uygun lastikleri
seçmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bununla birlikte, etiket sadece çok sınırlı sayıda özellik gösterdiği için eleştirilmiştir. Profesyoneller,
lastiklerin suda kızaklama özellikleri, sürüş dengesi, servis ömrü, ıslak yol tutuşu dışındaki ıslak ve
kuru yollarda ürün özellikleri, kar üzerindeki özellikler dahil olmak üzere, ancak bunlarla sınırlı
olmamak üzere, yol güvenliği ile ilgili ve önemli olan daha birçok özelliğe sahip olduğunusavunuyorlar.
Lastik üreticileri, çeşitli kurumlardan ve endüstri dergilerinden elde edilen test sonuçlarının, son
tüketici için çok önemli bir bilgi kaynağı olarak kalmasını önermektedir, çünkü bunlar çok çeşitli lastik
özelliklerine ve özelliklerine odaklanır ve derecelendirir.
Goodyear S.A. (Innovation Center)
Avenue Gordon Smith, 7750, Colmar-Berg, Luxembourg