Bütçe dostu, performanstan taviz vermeyen yeni UHP lastiği
Kuru ve ıslak yollarda güvenilir ultra yüksek performans
Paranızın karşılığını en iyi şekilde sunan bütçeye uygun fiyatlı Avrupa kalitesi
Rekabetçi etiket dereceleri
Kuru zeminde güçlü fren Sert dış omuz blokları, kuru yollarda güçlü frenleme sağlayacak şekilde daha iyi güç aktarımına imkan tanır.
Islak yollarda güvenli sürüş İyileştirilen bir sırt ile lastik izi, değişen dış güçlere giderek daha iyi adapte olduğundan, ıslak yollarda daha fazla kontrol sağlar.
Islak ve kuru yol arasında dengeli performans İyileştirilmiş lastik yapısı ve ıslak sırt bileşeni ile yeni güçlü tek çelik damak, kuru direksiyon hassasiyeti sağlar ve silika sırt bileşeni teknolojisi ıslak yol performansı sunar.
Yüksek kilometre performansı ve yakıt verimi Optimize lastik yapısı, yakıt verimi ve yüksek kilometre performansı sağlayacak şekilde enerji kaybını ve sürtünmeyi kontrol altında tutar.
CE 1222/2009 uyarınca Avrupa Birliği, otomobiller ve ticari araçlar için 1 Temmuz 2012 tarihinden
sonra üretilen tüm lastiklerin, bunları üç performans özelliğine göre sınıflandıran standart AB Lastik
Etiketlerini içermesini zorunlu kılmıştır: A'dan G'ye sınıflandırılmış yakıt verimliliği, ıslak yol tutuşu
A'dan G'ye sınıflandırılmış ve desibel cinsinden gürültü emisyonu.
Bu düzenlemeden etkilenmeyen lastik kategorileri şunlardır: kaplanmış lastikler, profesyonel arazi
lastikleri, yarış / spor otomobil lastikleri ve ayrıca çivili lastikler, T tipi geçici yedek lastikler, otomobil
lastikleri gibi çekişi iyileştirmek için tasarlanmış belirli lastik türleri. 1990'dan önce imal edilmiş, izin
verilen maksimum hız 80km / s olan lastikler, 254 mm'ye eşit veya daha küçük veya 635 mm'ye eşit
çaplı jantlar için lastikler.
Bu etiket, bir yandan trafikte ekonomik ve ekolojik verimliliği arttırmanın yanı sıra yol güvenliğini
artırmayı ve diğer yandan belirli bir düzeyde ürün şeffaflığı sağlayarak tüketicilerin uygun lastikleri
seçmelerine yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bununla birlikte, etiket sadece çok sınırlı sayıda özellik gösterdiği için eleştirilmiştir. Profesyoneller,
lastiklerin suda kızaklama özellikleri, sürüş dengesi, servis ömrü, ıslak yol tutuşu dışındaki ıslak ve
kuru yollarda ürün özellikleri, kar üzerindeki özellikler dahil olmak üzere, ancak bunlarla sınırlı
olmamak üzere, yol güvenliği ile ilgili ve önemli olan daha birçok özelliğe sahip olduğunusavunuyorlar.
Lastik üreticileri, çeşitli kurumlardan ve endüstri dergilerinden elde edilen test sonuçlarının, son
tüketici için çok önemli bir bilgi kaynağı olarak kalmasını önermektedir, çünkü bunlar çok çeşitli lastik
özelliklerine ve özelliklerine odaklanır ve derecelendirir.